انتخاب واحد پولی:
فارسی
سبد خرید: (0) مورد
خوش آمدید, کاربر گرامی
شاخه ها
ارائه كنندگان
سبد خريد
 
0 مورد
مقایسه محصولات
محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است!
ورود به سيستم
آدرس پست الكترونيك:
كلمه عبور:

کلمه عبورتان را فراموش کرده اید؟
هنوز ثبت نام نکرده اید؟
تگ محصولات
انتشارات تجارت بین الملل - نماد اعتماد
پایگاه خبری تحلیلی تجارت بین الملل

شرایط و ضوابط

     

شرایط و ضوابط خدمات انتشارات تجارت بین الملل

1.       مهم‌ترین شرایط حاکم بر ارائه خدمات انتشارات تجارت بین الملل به شرح زیر است. لطفاً در صورتی از خدمات ما استفاده فرمایید که این شرایط مورد پذیرش‌تان است:

2.       کلیه‌ سفارشات ثبت شده پس از تأیید پرداخت و صدور فاکتور فروش آماده گردیده و ارسال می‌شوند. هیچ سفارشی پیش از تأیید پرداخت ارسال نخواهد شد.

3.       سفارشات، پس از تأیید پرداخت ظرف یک تا چهار روز کاری (پنجشنبه و جمعه روزهای غیرکاری انتشارات تجارت بین الملل محسوب می گردد ) آماده و ارسال می‌شوند. در موارد خاص ممکن است حسب درخواست مشتری و پذیرش انتشارات تجارت بین الملل، سفارش در همان زمان ثبت ارسال شود.

4.       پس از تأیید پرداخت، یک ایمیل حاوی اطلاعات سفارش به صورت خودکار برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت عدم دریافت این ایمیل باید جهت تأیید پرداخت با بخش پشتیبانی از طریق ایمیل یا تلفن تماس بگیرید.

5.       مسئولیت انتشارات تجارت بین الملل در قبال مشتری تا زمان تحویل بسته به پست است. با توجه به بیمه بودن کلیه بسته‌های ارسالی توسط انتشارات تجارت بین الملل، در صورت عدم دریافت بسته، مسئولیت پیگیری از پست و دریافت خسارت بر عهده مشتری است.

6.       اطلاعات ارائه شده توسط مشتریان به انتشارات تجارت بین الملل صرفاً برای ارائه خدمات انتشارات تجارت بین الملل مورد استفاده قرار گرفته و تحت هیچ شرایطی در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.

7.       انتشارات تجارت بین الملل اخبار و اطلاعات خود و شرایط فروش ویژه را به صورت دوره‌ای برای مشتریان ارسال خواهد کرد. در صورت عدم تمایل به دریافت این خبرنامه‌ها موضوع را از طریق ایمیل info [dot] intp.ir اطلاع دهید.

8.       هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح اجباری است. در صورت عدم درج کد پستی و یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است.

9.       طبق قانون اداره پست مأمور پست باید برای تحویل بسته‌های پیشتاز حداقل 2 بار به آدرس مراجعه کرده و در صورت عدم حضور گواهی در محل نصب کند تا گیرنده ظرف 10 روز با مراجعه به باجه معطله، بسته را دریافت کند. اگر فکر می‌کنید امکان عدم حضور در آدرس‌تان وجود دارد بسته را با پست پیشتاز خریداری کنید تا مسئولیت بیشتری برای تحویل بر عهده اداره پست باشد.

10.    هنگام ارسال بسته پستی، نام، آدرس، کد پستی و تلفن‌های ارائه شده توسط مشتری بر روی پاکت درج می‌شود تا امکان تماس مأمور پست با گیرنده در موارد اضطراری فراهم باشد.

11.    کوپن‌های تخفیف و جوایز ارائه شده به مشتریان فقط در یک سفارش قابل استفاده هستند و در صورت برگشت سفارش به هر دلیل، این مبلغ به مشتری قابل استرداد نخواهد بود.

12.    سیستم اعتباری سایت صرفاً برای پرداخت هزینه‌های سفارشات، تسویه تغییر قیمت و بازپرداخت وجه پرداختی برای سفارشات به مشتریان طراحی گردیده است. در صورتیکه مشتری اقدام به شارژ اعتبار کرده و بدون انجام خرید، درخواست استرداد وجه نماید، تأیید استرداد مستلزم بررسی امنیتی حساب مورد استفاده برای پرداخت و دریافت خواهد بود. بدین منظور لازم است مشخصات کارتی که با آن پرداخت شده و نام دارنده آن با شناسه کاربری سایت یکسان است به همراه مشخصات حسابی که وجه باید به آن مسترد شود و با شناسه کاربری عضو تطابق دارد به آدرس ایمیل info [at] intp.ir ارسال گردد.

13.    پس از ثبت درخواست استرداد وجه توسط مشتری در سیستم، انتقال وجه به طور معمول بین 1 تا 3 روز کاری از طریق سیستم پایا بانک پاسارگاد یا سينا انجام شده و شماره پیگیری آن در بخش کاربری ثبت گردیده و برای مشتری ایمیل می‌شود. مسئولیت واریز وجه به حساب مشتری بر عهده بانک گیرنده وجه بوده و در صورت بروز مشکل، پیگیری موضوع توسط مشتری باید انجام شود.

14.    استرداد وجه به حساب مشتریان صرفاً از طریق سیستم پایا و با استفاده از شماره شبا انجام می‌شود. نام صاحب حساب با نام مشتری در سایت باید تطابق داشته باشد. در صورت ورود اطلاعات اشتباه توسط مشتری در هنگام ثبت درخواست استرداد وجه و به شرط مرجوع شدن وجه به حساب انتشارات تجارت بین الملل، لازم است مجددا با یک شماره شبای صحیح درخواست استرداد وجه ثبت شود.

15.    برخی از کتاب‌های ارائه شده در سایت انتشارات تجارت بین الملل ممکن است حسب مورد قابل ارسال نباشد و چاپ آنها در انبار ناشر یا موزع اصلی به اتمام رسیده باشد. انتشارات تجارت بین الملل برخی عناوین را در انبار خود موجود داشته و باقی موارد سفارش داده شده را به صورت مستقیم از ناشر، مراکز پخش معتبر و یا همکاران کتابفروش خود تهیه می‌کند، اما در برخی موارد ممکن است کتاب خریداری شده توسط شما به هیچ عنوان توسط شبکه تأمین انتشارات تجارت بین الملل قابل تهیه نباشد.

16.    در صورت انصراف مشتری از سفارش تأیید شده (طی چهار روز کاری اول)، چون کتاب به درخواست ایشان تهیه می شود، 15% از مبلغ سفارش کسر گردیده و مابقی به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد.

17.    انتشارات تجارت بین الملل کتاب‌ها و دیگر محصولات عرضه شده را صرفاً بر اساس قیمت تعیین شده توسط ناشر به فروش می‌رساند و در تعیین قیمت هیچگونه نقشی ندارد. ممکن است قیمت کتاب توسط ناشر دچار تغییر شود.

18.    اطلاعات ارائه شده در سایت دعوت به ایجاب است و طرفین این معامله کافیه خیارات خود را لغو می کنند.

19.    امکان به روز بودن تمامی کتاب ها در یک لحظه ممکن نیست. ممکن است قیمت و دیگر مشخصات کتاب‌ها توسط عرضه کننده اصلی که ناشر یا مرکز پخش است تغییر پیدا کند. مشتری با ثبت سفارش رضایت خود از این تغییرات را اعلام نموده است.

20.    انتشارات تجارت بین الملل صرفاً کتاب‌های نو را به فروش می‌رساند و امکان تهیه و ارسال کتاب‌های دست دوم را ندارد.

21.    پشتیبانی از لوح فشرده همراه کتاب‌ها و همچنین بسته‌های نرم افزاری بر عهده تولید کننده یا ناشر است. در صورت بروز مشکل انتشارات تجارت بین الملل مسئولیت در این خصوص ندارد، اما تلاش خواهد کرد در حد امکان مشکل مشتری مرتفع گردد.

22.    در صورتیکه تغییر قیمت سفارش برای شما قابل قبول نیست، باید همزمان با ثبت سفارش و تأیید پرداخت، این موضوع را از طریق ایمیل یا تلفن به بخش سفارشات انتشارات تجارت بین الملل اطلاع دهید. در غیر اینصورت کتاب با قیمت پشت جلد برای شما آماده شده و امکان استرداد سفارش صرفاً با کسر جریمه مربوطه مقدور خواهد بود.

23.    در صورت قابل تهیه نبودن مورد سفارش داده شده، وجه آن عیناً به حساب اعتباری مشتری مسترد می‌گردد. مشتری می‌تواند از این وجه برای پرداخت هزینه سفارش‌های بعدی استفاده کرده و یا درخواست استرداد آن به حساب بانکی خود را در بخش اعتبارات من ثبت نماید. استرداد وجه مشمول هیچ هزینه ای نیست.

24.    پاسخگویی به سفارشات اینترنتی نسبت به سفارشات تلفنی با اولویت بالاتر انجام می‌شود. پاسخگویی به مشتریان نیز از طریق ایميل در اولویت بالاتر نسبت به پاسخگویی تلفنی است.

25.    در صورت وجود مشکل در هر بخش و یا شکایت از پرسنل و یا خدمات انتشارات تجارت بین الملل می‌توانید از طریق سامانه پیامک 200088005420 مستقیماً با مدیر انتشارات تجارت بین الملل ارتباط برقرار کنید.

     
ادامه